osebno svetovanje, knjige, članki, okusni recepti…

Najuspešnejši način za hujšanje…

Je tudi vam dieta z reduciranjem kalorij edina poznana dieta za izgubo telesne teže? Vedno znova mi je zanimivo, da je glede na neuspešne trajne rezultate in pogostega »jo-jo« efekta omejevanje kalorij še vedno najbolj uporabljena metoda za hujšanje. Vsak dan uživam v večih okusnih in obilnih obrokih, ki zadovoljijo tako moje telesne potrebe kot moje brbončice in razmišljam kako enostavno je pridobiti zdravje in vitkost, če prisluhneš naravnim potrebam svojega telesa ter se odrečeš izdelkom prehranske industrije. In te hrane ne bi zamenjala za nič na svetu, saj uživam v njej. Priprava je enostavna in ne vzame veliko časa, ne glede na to ali smo doma, v službi ali na poti.

dieta hujsanje

Zakaj ljudje ponavljate, kar ne deluje, upočasnjuje metabolizem ter škodi celotnemu zdravju telesa?

Zdravo hujšanje pomeni vedno tudi krepitev celotnega telesa v smeri tako zdravljenja kot preprečevanja bolezni sodobnega življenjskega sloga. Navsezadnje tudi telo z odvečno telesno maščobo in celulitom ni odraz zdravja. Velikokrat razmišljam, kako si ljudje v življenju zakompliciramo zelo enostavne stvari. Nobena žival v divjini nima težav z odvečno telesno maščobo in civilizacijskimi bolezni. Te težave imamo samo ljudje in udomačene živali. Seveda zaradi neprimerne hrane in premalo naravnega gibanja. Vsa živa bitja delujejo po liniji najmanjšega napora in iskanju užitkov. Tudi sita mačka ne bo lovila miši, če je enostavneje pojesti hrano iz konzerve ter zaspati na toplem in udobnem kavču. Enako je s človekom. Pod stresom preživi dan v zaprtih pisarnah, daleč vstran od sonca, svežega zraka in gibanja. Najbolj ironično je, da za suženjstvo kapitalizma, to je kupovanje stvari, ki jih ne potrebuje. V supermarketu, do katerega se seveda pripelje z avtom, kupi večinoma delno ali v celoti pripravljeno hrano v konzervah, tubah, steklenicah, škatlah in drugi embalaži, ki nima več nobene veze z njenim izvornim (naravnim) stanjem. Z umetnimi postopki spremenijo strukturo hrane, za boljši okus dodajo ojačevalce okusov, za lepši videz so dodane barve, za obstojnost v embalaži številni aditivi. Očitno je, da kar človek ne vidi, ga ne boli in mu ni pomembno. V supermarketu v objemu raznoraznih vtisov, ki jih pričarajo na izdelkih s privlačnimi barvami, slikami in opisi, pač običajen človek ne razmišlja o piščancu, ki je zrasel na prenatrpani farmi ter uporabljenim krmilom, da je zrasel v dobrem mesecu, medtem ko v naravi za enako rast potrebuje nekaj mesecev. Meso je navsezadnje zapakirano s privlačno embalažo, ki jo v ospredju krasi lep piščanec, v ozadju je majhna kmetija okrog katere se razprostirajo žitna polja. Ob takšni idili vas za trenutek celo zamika, da bi šli tja na počitnice. Paradižnik oz. njegovo imitacijo lahko kupimo celo leto, čeprav je med pravim paradižnikom in tistim iz trgovine tako velika razlika kot med pravimi ljudmi in voščenimi lutkami v muzeju Madame Tussauds. Prosti čas pa seveda povprečen prebivalec razvitega sveta preživi pred televizijo, to je svetovanjem, kaj vse mu manjka in potrebuje, da bo srečen ter polnjenjem z negativnimi novicami, streljanjem v filmih ipd.

greek-egg-box-label-battery-eggs Seveda je vse drugače, ko se na začetku novega leta ali pred poletjem odloči, da je potrebno podobo svojega telesa čim bolj približati telesom deklet in fantov iz naslovnic in reklam. Takrat pridno tehta in šteje vsako zaužito kalorijo, poje le nekaj zelenjave in beljakovin in v ogljikovih hidratih vidi največjo zlo svojega telesa. Svoje obroke morda celo popije v obliki proteinskih napitkov ali poje v obliki raznih ploščic. Vpiše se na fitnes ali aerobiko ali si v začetnem zagonu celo kupi karto, ki mu omogoča neomejeno vadbo na vseh programih. Ker zdaj pa res začne skrbeti za svoje telo.

dieta hujsanje

Stradanje in pretiravanje z vadbo ne deluje!

Hujšanje z omejevanjem kalorij je neumnost, ki vedno znova vodi v poraz. Način prehranjevanja za izgubo telesne teže se ne sme razlikovati od načina prehranjevanja za vzdrževanje telesne teže. Zaradi tega nerazumevanja hujšate vedno znova in znova ter sta dietna in prehranska industrija donosna posla v katerih se vrti veliko denarja. Raje kot da berete neumne članke o hujšanju, ki jih na hitro napišejo novinarji ali celo študentje, ki morajo zapolniti prostor v časopisih, opazujte funkcioniranje živali v naravi ter ga primerjajte z življenjem človeka. In bodite kritični, kajti ljudje hitro najdemo opravičila in neumne utemeljitve (celo koristi) svojih škodljivih razvad. Tako najdemo objave v smislu: “Kava preprečuje raka.”, “Kozarec vina na dan koristi zdravju”., “Čokolada izboljšuje razpoloženje.”… Pa saj vemo kdo financira tovrstne študije, ki jih priredijo v svoj namen. In vi ste tisti naivnež, ki verjame zapisanemu!

Vrnimo se k omejevanju kalorij… Omejevanje kalorij upočasni metabolizem, saj vaš organizem ne ve, da ste se odločili za stradanje. Majhen vnos hrane (kalorij) prepozna kot pomanjkanje hrane, zato začne varčevati z energijo tako, da upočasni metabolizem. S stradanjem si naredimo medvedjo uslugo, saj dosežemo ravno nasproten učinek od želenega. Na začetku sicer hitro izgubimo nekaj odvečnih kilogramov, kasneje pa se hujšanje zelo upočasni ali celo ustavi. Dolgo seveda tudi ne zdržimo na strogem omejevanju kalorij, še posebej če strogo omejujemo ogljikove hidrate, zato takrat namesto po zdravih ogljikovih hidratih posežemo po škodljivih ogljikovih hidratih, ki obenem vsebujejo veliko maščob (čokolada, tortice, čipsi, sladoled…).

Najboljši način za izgubo odvečne maščobe…

Najuspešnejši pri hujšanju boste, če boste zaužili toliko kalorij, kot jih potrebuje vaše telo na vaši idealni telesni teži. Število teh kalorij si lahko izračunate z enostavno formulo, ki sem jo objavila TUKAJ.

kako shujšati

KOŠARICA

Košarica je prazna.

OSTANIMO V STIKU
PRIJAVA NA E-NOVICE

Pustite nam svoje podatke, če želite biti obveščeni o popustih, dogodkih, člankih, receptih...




   

Sodelovanje v izzivu je brezplačno, zato povabi tudi Facebook prijatelje!

PODROBNOSTI IZZIVA

www.vitki-in-zdravi.si                                                          www.suzanafridl.si

×